است برای پایان مرحله بیماری کلیوی ناشی از دیابت هر Expecto دیالیز درمانی وجود دارد؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

است برای پایان مرحله بیماری کلیوی ناشی از دیابت هر Expecto دیالیز درمانی وجود دارد؟

آیا Expecto درمان دیالیز برای پایان مرحله بیماری کلیوی ناشی از دیابت وجود دارد؟ "من 35 سال با مرحله نهایی بیماری کلیوی و بیماری من است تاریخ طولانی دیابت به طور عمده. من در دیالیز برای دو سال بوده است باعث اما رنج می برد بسیاری از درد است. است هر درمان دیگر از دیالیز برای من وجود دارد؟ لطفا به من کمک، از شما سپاسگزارم "این یک ایمیل به دست آمده از صندوق پست الکترونیکی ما است، sjzhospitalrenal@hotmail.com، در مقاله زیر، Shijiazhuang شرکت بیماریهای کلیه کارشناسان بیمارستان دادن راه حل به بیمار است.

بیماری کلیوی مرحله نهایی اشاره به آخرین مرحله از بیماری کلیوی است، و به این معنی که کلیه خود را به شدت با کمتر از 15٪ از عملکرد کلیه چپ آسیب دیده است. دیالیز بهترین درمان است، چرا که این سریع ترین راه برای کاهش کراتینین بالا و از بین بردن برخی از محصولات زائد در خون است. او گفت که او در دیالیز دو سال است، بله، دیالیز می تواند عملکرد کلیه بازگرداندن نیست، به آن نیاز دارد به طور منظم و اغلب. اگر شما می توانید درمان موثر نیست به بهبود عملکرد کلیه، به تکیه بر دیالیز در طول عمر طولانی خود را لازم است.

به شما گفت که بسیاری از درد به دلیل دیالیز رنج می برد. با این حال، اگر شما می توانید درمان است که می تواند صدمه به کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه را، می توانید فرکانس دیالیز کاهش و یا حتی متوقف دیالیز با افزایش عملکرد کلیه.

در بیمارستان ما، درمان منظم برای بیماران دیالیز استفاده می شود، از جمله درمان فشرده سازی گرم و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. هر دو در درمان بیمارستان ما برجسته است.

آلودگی درمان خون استفاده می شود برای پاک کردن خون با از بین بردن سموم و مواد زائد از طریق تصفیه خون های مختلف، که می تواند کمک به تمیز کردن خون به طور موثر. شما همچنین می توانید بسیاری از عناصر ضروری در خون، که می تواند یک محیط خوب برای خون پردازش بیشتر و ایجاد و تقویت کلیه را فراهم کند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان خارجی با اتخاذ داروهای مختلف گیاهی چینی است، و دارای عملکرد بهبود ظرفیت برای سلول های کلیوی ذاتی خود شفا با افزایش حجم خون در کلیه ها. سپس می تواند عملکرد کلیه به طور موثر بهبود، آن می توانید فرکانس دیالیز کاهش و یا حتی متوقف دیالیز.

برای کسب اطلاعات بیشتر از درمان در بیمارستان ما، شما می توانید پیام زیر را ترک، و یا شما همچنین می توانید دکتر آنلاین تماس بگیرید برای دریافت کمک بیشتر رایگان.





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: